نوشته شده توسط : swot

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جماران، دبیر ستاد مركزی بزرگداشت امام خمینی با اشاره به مراسم باشكوه راهپیمایی 22بهمن سال جاری، انتخابات روز12 اسفند را یادآور شد و گفت: انتظار داریم این انتخابات، با حضور گسترده مردم و با شور و شوق همه وفاداران به امام و با همدلی و وفاق برگزار شود.

محمدعلی انصاری همچنین افزود: انتظار می‌رود نمایندگان منتخب نیز بتوانند به رسالت خود در مسیر خدمت به مردم و آرمان‌های امام گام بردارند از این رو همه موظف هستیم آنچه در توان داریم برای تحقق این هدف بزرگ در طبق اخلاص بگذاریم.

انصاری اقتدار جمهوری اسلامی ایران را قدرت فرهنگی دانست و گفت: قدرت معنوی وجه اول قدرت جمهوری اسلامی الهام گرفته از اندیشه‌های امام است.

وی با بیان اینكه همه نهادها باید آماده باشند تا از هجمه‌ها علیه امام جلوگیری كنند، خاطرنشان كرد، اگر آنها (‌دشمنان)‌بتوانند تفكر امام را زیرسوال ببرند به بسیاری ازخواسته‌های خود نزدیك می‌شوند.

وی تصریح كرد، البته امام یك شخصیت شكست‌ناپذیر است و هیچ قدرتی نمی‌تواند به مصاف مكتب امام برود.

دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی با بیان اینكه باید بگونه‌ای رفتار كنیم كه دشمنان احساس كنند ما بخاطر اهداف خود هرگز كوتاه نمی‌آییم، گفت: جایی كه موضوع تفكر و اندیشه امام باشد به اندازه یك سر سوزن كوتاه نمی‌آییم.

وی یادآورشد: مكتب امام را باید با خود مكتب امام تفسیر كنیم؛ باید امام را همانطور كه بود، بشناسانیم.

انصاری با بیان اینكه سالگرد ارتحال امام بستر مناسبی برای پیروان ایشان است كه دوست دارند مكتب امام جاودانه باقی بماند، گفت: ایام خرداد بنام امام نهادینه شده است؛ ما باید با برنامه‌ریزی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی مراسم بزرگداشت امام (ره) در سال گذشته را قابل ستایش دانست و عوامل موفقیت این مراسم را هدف، تعامل و مدیریت عنوان كرد.

دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی درباره شرط موفقیت در برگزاری مراسم سال آینده را عواملی مانند انگیزه و عشق به امام،تعامل و همكاری و اعمال مدیریت خوب و استفاده از تجارب دانست و تاكید كرد كه این موارد باید محور برنامه‌های سال آینده باشد.

انصاری با بیان اینكه حكم تاسیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام از تصمیم‌های مهم امام بود، گفت: این مجموعه، كارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام داده به طوری كه امروز هر جای دنیا، اثری درباره امام یا از امام وجود دارد، مرهون فعالیت این موسسه است.

وی افزود: این موسسه همچنان با تمام توان زیر نظر یادگار گرامی امام، اندیشمند، متعهد، دلسوز و آشنا به اندیشه‌های امام و به عنوان شخصیت علمی در حوزه و دانشگاه فعالیت می‌كند. این مجموعه بانی حركت‌های بزرگ در ترویج و تبلیغ اندیشه های امام است.

وی خاطرنشان كرد، البته اعتقاد داریم تبلیغ اندیشه های امام به صورت انحصاری در دست موسسه نیست بلكه آحاد ملت، مسئول این كار هستند.

نخستین جلسه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین 'محمدعلی انصاری' دبیر ستاد مركزی بزرگداشت، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا و روسای كمیته‌ها، دست‌اندركاران و نمایندگان وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف در حرم مطهر امام برگزار شد.

در این برنامه، نمایندگان وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف از جمله نمایندگان وزارتخانه‌های كشور، دفاع، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و دادگستری ضمن تاكید بر برگزاری هرچه باشكوه‌تر مراسم، به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در این خصوص پرداختند.

سیام*2023* 1418 1568





:: برچسب‌ها: ژاپن , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: